assalamualaikum…

September 8, 2009

emm…balik dari kelas,aku bukak laptop..nk surf intenet mcm biasa…aku bukak ym,tgk kot-kot ade kwn-kwn yg on9,pas 2..tibe2 kn..aku teringat aku ade blog yg pernah dibuat oleh sahabatku aida di suatu ketika dahulu…huhu22..lantas tgn ini menaip http://www.wordpress.com dengan niat nak tgk blog aku yang aida komen, dah bersawang…..username?? aku masukkan penglipurlari..pasword?? alamak terlupa lah…xper2 aku try..try sekali,xdapat,try dua kali xdapat…try kali ke bape ntah,alhamdulilah dapat…kiki…ntah la.tibe2 rase cam nak menaip je..nk tulis ape pun xtahu,aku ni bkn pandai sgt nk berkarya..hehe..ini percubaan pertama….hermmm…ngantok la plak,x ingat dah aku ape aku nk coret..xperlah,aku tido dululah,dari tadi aku ngantok,smlm xdapat tido,nyamuk bnyk,bdn panas lak tuuuu….ok lah,roger n out dulu.nanti ade ape2 cite yang menarik,akan aku corettttttttttt nantiiiiiii….komen banyak2 ekkk..hua3.

Hello world!

April 3, 2009

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!